Zakelijke belevingen
Beleefd handelen tijdens een zakenlunch, de gepaste kledij dragen in elke professionele situatie, uzelf juist voorstellen op een netwerkevent, … Etiquette is vandaag in professionele contexten belangrijker dan ooit.
Door respectvol en correct om te gaan met klanten maakt u het verschil. En net daarop gaan we dieper in tijdens de zakelijke belevingen. Zo gunt u uzelf en uw medewerkers extra zelfvertrouwen om het beste te maken van elke professionele ontmoeting. Bovendien kunt u uw klanten meenemen naar een Gracious Manners-beleving. Met dit originele event tilt u de relatie gegarandeerd naar een nog hoger niveau.
We werken uw beleving, training of coaching altijd op maat uit. Contacteer ons gerust voor meer informatie. Hieronder geven we u alvast wat ideeën en inspiratie rond een mogelijke aanpak.
Dinerbeleving
De kunst van het zakelijk tafelen
Een eerste indruk is bepalend, zeker in een professionele omgeving. Tijdens een diner maken we uw medewerkers vertrouwd met de beleefdheidsregels tegenover klanten, en met de boeiende verhalen achter deze regels. Zo krijgt uw team op een luchtige manier coaching en ondersteuning bij de belangrijkste principes van de etiquette in de context van een zakendiner.
Inspiratiebeleving
De kunst van het attent zijn
Deze inspirerende beleving vertaalt de omgangsvormen van een (formeler) sociaal contact naar een specifieke bedrijfssituatie. U en uw medewerkers ontdekken de algemene principes van etiquette, en komen te weten wat attent zijn betekent, hoe u een extra touch aan interacties geeft, hoe u klanten welkom doet voelen en een echt aanspreekpunt voor hen bent.
Coaching
Training of coaching op maat
Samen bepalen we de insteek voor een specifieke training of coaching voor uw medewerker(s), privé of in groep. We kunnen dieper ingaan op internationale medewerkers, nieuw gestart talent, de basisprincipes van etiquette, en ga zo maar door. Van een inspirerende voordracht tot een een-op-eenlunch om beleefdheid aan tafel aan te leren: alles is mogelijk, volgens uw noden.
Event
Uniek event of incentive voor uw klanten of team
Bent u op zoek naar een unieke avond met collega’s of met uw klanten? Wilt u uw bedrijfsevent op een originele manier invullen of aankleden? Doe een beroep op Gracious Manners voor een gepersonaliseerd aanbod. Een gastspreker over etiquette; samen tafelen met tips en inspirerende weetjes en verhalen; een overheerlijke en leerrijke afternoon tea; … We adviseren u graag.
Voordracht
Het verhaal achter etiquette
In deze voordracht komen de algemene etiquetteprincipes aan bod in een professionele context, met onderwerpen en voorbeelden afgestemd op uw interesses, sector of bedrijf. Deze lezing combineert de regels en anekdotes met heel wat (etiquette)weetjes en relevante verhalen die u graag zal meenemen naar de werkvloer.
Graag meer informatie?
Neem vrijblijvend contact op voor een zakelijke beleving op maat!